
Optimizacija sajta je proces koji traje i vrši se konstatno kako bi se što više povećavao rejting sajta. Ovde pričamo o optimizaciji sajta Google pretraživača.
U najjednostavnijem i najidealnijem slučaju dovoljno je sajt prijaviti na pretraživače i da se on dobro kotira na pretragama, ali to mogu samo kvalitetni sajtovi, odnosno sajtovi sa kvalitetnim sadržajem. Ipak mali broj sajtova spada u ovu kategoriju, tako da je za sve ostale potrbno vršiti optimizaciju sajta za Google prema ptavilima i zahtevima ovog pretraživača.
Optimizacija sajta za Google bi trebalo da se odvija:
Proučavanje konkurencije, kako se oni kotiraju, kakav je njihov rejting za pojedine ključne reči koje mogu biti i zajedničke ključne reči.
Izbor naziva domena i ključnih reči, odnosno ako smo usmereni na tržište Srbije treba znati da Google daje prednost nacionalnim domenima u pretrazi u odnosu na internacionalne.
Pravilno adresiranje stranica sajta, napraviti strukturu adresa sajta, ali voditi računa da se do svake informacije na sajtu dolazi do dva klika sa mišem, kao i proučavanje naziva i adresiranja konkurencije
Prepravke i proučavanje tekstova, njihov odnos sa pojedinim ključnim rečima, proučavanje sadržaja i relevantnosti tekstova konkurencije
Konstatno praćenje rejtinjga sajta i korekcija u cilju postizanja što boljih rezultata i zauzimanja pozicije prvi na Google pretraživaču.
Optimizacija sajta Google pretrazivača najčešće se dešava situacija da koncept sajta u startu nije prilagođen pa je teže izvršiti optimizaciju sajta za pretraživače, dok kod sajtova gde se se pridržavali nekih najobičnijih pravila u kodiranju i strukturi sajta je znatno lakše postići rezultate koji će se prikazati na prvoj strani Google pretraživača.
Нема коментара:
Постави коментар