понедељак, 18. фебруар 2013.

Optimizacija Web sajta za Google


optimizacija sajta za GoogleOptimizacija sajta za Google, kao i za ostale pretraživače zahteva velike promene u strukturi sajta, jer da je pravilno urađen ne bi ni potrebe za dodatnim intervencijama na optimizaciji sajta. Najbolje je kada radimo sajt iz početka, kada krećemo sa ključnim rečima, nego redizajn i prepravku sajta. Svakako rezultati se mogu postići i na jedan i na drugi način.

Optimizacija sajta je proces koji traje i vrši se konstatno kako bi se što više povećavao rejting sajta. Ovde pričamo o optimizaciji sajta Google pretraživača.

U najjednostavnijem i najidealnijem slučaju dovoljno je sajt prijaviti na pretraživače i da se on dobro kotira na pretragama, ali to mogu samo kvalitetni sajtovi, odnosno sajtovi sa kvalitetnim sadržajem. Ipak mali broj sajtova spada u ovu kategoriju, tako da je za sve ostale potrbno vršiti optimizaciju sajta za Google prema ptavilima i zahtevima ovog pretraživača.

Optimizacija sajta za Google bi trebalo da se odvija:


Proučavanje konkurencije, kako se oni kotiraju, kakav je njihov rejting za pojedine ključne reči koje mogu biti i zajedničke ključne reči.

Izbor naziva domena i ključnih reči, odnosno ako smo usmereni na tržište Srbije treba znati da Google daje prednost nacionalnim domenima u pretrazi u odnosu na internacionalne.

Pravilno adresiranje stranica sajta, napraviti strukturu adresa sajta, ali voditi računa da se do svake informacije na sajtu dolazi do dva klika sa mišem, kao i proučavanje naziva i adresiranja konkurencije

Prepravke i proučavanje tekstova, njihov odnos sa pojedinim ključnim rečima, proučavanje sadržaja i relevantnosti tekstova konkurencije

Konstatno praćenje rejtinjga sajta i korekcija u cilju postizanja što boljih rezultata i zauzimanja pozicije prvi na Google pretraživaču.

Optimizacija sajta Google pretrazivača najčešće se dešava situacija da koncept sajta u startu nije prilagođen pa je teže izvršiti optimizaciju sajta za pretraživače, dok kod sajtova gde se se pridržavali nekih najobičnijih pravila u kodiranju i strukturi sajta je znatno lakše postići rezultate koji će se prikazati na prvoj strani Google pretraživača.

Нема коментара:

Постави коментар